MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

Ürünlerimiz, faaliyetlerimiz ve müşterilerimizden gelen isteklerin ele alınması süreçleriyle ilgili 0 800 219 80 20 ücretsiz hattımız ve iletişim bölümümüz rahatlıkla ulaşılabilecek yollardır. Öneri ve memnuniyetsizliklerin tümünün; yasal şartlar ve FIRAT şirket politikası çerçevesinde, tarafsızlık, objektiflik, nihai müşteri ve bayilerimiz tarafından erişilebilirlik, gizlilik ve TS ISO 10002 ilkelerinden ödün vermeden müşteri memnuniyetine çevrilmesi temel amacımızdır.

Bu amacımız doğrultusunda, memnuniyetsizliklerin tekrarının önlenmesi için gerekli iyileştirme çalışmalarını; planlama, uygulama, kontrol etme ve sürekli iyileştirme döngüsü içerisinde, müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımla gerçekleştirmeyi taahhüt ediyoruz.

2015 YILINDA TARAFIMIZA İLETİLEN ŞİKAYET VE TALEPLERİN %90’I MEMNUNİYETE ÇEVRİLMİŞTİR.